Wednesday, January 14, 2009




ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ ရံုးသြားရင္းနဲ႔ နားေထာင္ျဖစ္တဲ့ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ပါ... ကၽြန္ေတာ္အရမ္းႀကိဳက္လုိ႔တင္လုိက္ပါတယ္...
ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုမႀကိဳက္ရင္ေတာင္ ဒီသီခ်င္းေလးကို ႀကိဳက္ေစခ်င္ပါတယ္... ဒါေပမယ့္ လည္း
သူကကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Blog ကို ၀င္ၾကည့္ခ်င္မွၾကည့္မွာပါ... Anyway... ကၽြန္ေတာ္က ေပးဆပ္ေနရတာနဲ႔ ေက်နပ္ေနသူဆုိေတာ့.......


P.S. Whenever, Wherever, Whatever u see the sky... It will tell u how much i luv u...




"မင္းကုိခ်စ္တဲ့ သူ"

No comments:

Post a Comment